מדפסת הזרקת דיו ביתית מומלצת – brother mfc-j480dw

פורסם ב- 03.09.19

מתלבטים באיזו מדפסת לבחור כדי להחליף את מדפסת הזרקת הדיו הוותיקה? לאור ניסיוננו הרב מול לקוחות רבים ומשובים שקיבלנו מהם, יכולים אנו בבטחה להמליץ על מדפסת הזרקת דיו ביתית ש"תעשה את העבודה" ביעילות, ללא תקלות ובעלות נמוכה של חמרים מתכלים. סקירה מפורטת על מדפסת זו במאמר שלפניכם…

-מדפסת הזרקת דיו היא אחד מכלי העבודה ההכרחיים בכל בית בישראל .

– מגוון הרב של השימושים לו אנו זקוקים כולל הדפסת עבודות, חשבוניות, סריקת מסמכים, שליחה וקבלת פקסים – מטלות יום יומיות שללא מדפסת זמינה בהישג יד הופכות להיות לבלתי אפשרות לביצוע.

למה מדפסת הזרקת דיו ולא מדפסת לייזר?

– מאחר ומדובר בשימוש ביתי בעצימות נמוכה עד עצימות הדפסה בינונית, שלא כבמשרדים הנדרשים להדפסה אינטנסיבית, המדפסת לה אנו נדרשים צריכה להיות בעלת ממדים צנועים, קומפקטית, משולבת, זולה ויחד עם זאת אמינה וללא תקלות.

– למה דווקא מדפסת זו מומלצת?

– במהלך עבודתנו מול לקוחותינו הרבים, אנו נחשפים לרמת שביעות רצונם מהמדפסות בהן הם משתמשים, מיעוט/ריבוי התקלות אותן הם חווים והתממשקות המדפסות עם ראשי דיו תואמים המוזילים משמעותית את עלויות ההדפסה.
– מדפסת brother mfc-j480dw משיגה ציונים גבוהים בכל הפרמטרים והדבר מתבטא במכירת מחסני הדיו המתאימים לה.
– מאחר ואנו ב"דיו בזול" מעוניינים בלקוחות מרוצים וממכירה הכרוכה במינימום תקלות על רקע טכני, אנו מפנים את לקוחותינו המתלבטים ברכישת מדפסת לרכוש דגם זה כאשר לנגד ענינו עומד לקוח מרוצה ומכירה עתידית של מתכלים תואמים זולים וללא תקלות, מה שנקרא: win win situation.
– מדפסת זו פועלת בשילוב עם 4 מחסניות דיו lc223 בהספק 550 דף ליח' . היתרון המשמעותי של שיטה זו הוא בניצול מקסימלי של הדיו בכל כל אחד מהמכלים המתבטא באפשרות להחליף כל מכל באופן שאינו קשור לשאר המכלים כאשר הוא מתרוקן, שלא כמו בראש דיו צבעוני המכיל 3 צבעים ביחידה אחת שהופך ללא אפקטיבי כאשר רק צבע אחד מתוך השלושה אוזל.

– קצת נתונים טכנים:

 מידות:
 40ס"מ רוחב, 34 ס"מ עומק, 17.2ס"מ גובה
 קצב עבודה:
 27 דף לדקה לשחור, 10 דף לדקה לצבע.
 קישוריות:
usb 2.0, wirless lan
רזולוצית הדפסה:
6000dpi*1200
רזולוצית העתקה וסריקה:
1200*2400dpi
פקס:
בעל זיכרון עד 170 דף, כולל חיוג חוזר אוטומטי, תיקון שגיאות ברזולוציה : 203dpi
קיבולת קלט:
100 דף, הזנת מסמכים אוטומטית- 20 דף, קיבולת פלט- 50 דף
מתכלים:
ראשי דיו brother lc223, מכלי דיו: שחור, כחול, אדום, צהוב בהספק 550 דף למכל.
מחירה בשוק: כ390 ש,ח.
אנו ב"דיו בזול" שמחים להמליץ לכם על רכישת מדפסת זו שתשרת את צורככם בצורה הטובה והאמינה ביותר ותוזיל את עלות המתכלים ברכישת ראשי דיו למדפסת brother mfc j480dw תואמים איכותיים זולים המתממשקים באופן מושלם לראש ההדפסה ומפיקים פלט הדפס מושלם.
delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X