מה אפשר להדפיס לבד ומה מחייב בית דפוס?

פורסם ב- 24.01.20

מאחר שישנן באמת מגוון גדול של סוגי מדפסות, תמיד יהיה מומלץ לדעת שבחרתם את המדפסת הנכונה. וכמובן, לאחר מכן, תמיד גם יהיה כדאי לדעת שהשתמשתם בסוג הדיו המומלץ, או בסוג הדיו הייעודי למדפסת שלכם. בואו נדבר על זה.

זה נכון שתמיד יהיה מומלץ להדפיס סוגי פרויקטים כמו כרטיסי ביקור בבתי דפוס מקצועיים, אבל מה לגבי שאר פרויקטים שניתן להדפיס בבית? כיצד הדיו שנשתמש בו ישפיע על איכות ההדפסה, ולא פחות חשוב מכך, על תחזוקת המדפסת? אם אתם מחפשים אחר בית דפוס להדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים, אנחנו ממליצים לכם לאתר אחד כזה, שמאפשר לכם לקבל גם ייעוץ עם גרפיקאי. יחד עם זאת, אם פרויקט ההדפסה שלכם ניתן לביצוע בבית, אנחנו בהחלט נמליץ לכם להשתמש בדיו ייעודי. בואו נתחיל בלדסקס קצת על הדפסת כרטיסי ביקור, בית דפוס ומה שבין לבין.

בתי דפוס איכותיים להדפסת כרטיסי ביקור, על חולצות ועוד

בימינו ישנם בתי דפוס איכותיים ביותר, שעומדים תחת לוחות הזמנים הכי לחוצים. באופן הזה, אתם תוכלו להדפיס אצלם כל פרויקט ופרויקט, גם אם במקרים מסוימים יהיה אפשרי להדפיס את הפרויקט בביתכם. אז מה יהיה ניתן להדפיס בבתי דפוס, או אפילו מומלץ?

כמו שאמרנו כאן בשורות למעלה, גם אם אתם יכולים להדפיס בעצמכם פרויקט מסוים, לפעמים יהיה עדיף בכל זאת לקבל את הסיוע המקצועי של בתי דפוס איכותיים, בין אם דיגיטליים או בתי דפוס "קלאסיים". מאחר שההדפסה תצריך ממכם שימוש במדפסות איכותיות, בדרך כלל יהיה מומלץ לקבל את אותה הדפסה איכותית בבתי הדפוס השונים.

כיצד דיו ייעודי ישפיע על תחזוקת המדפסת ואחזקתה?

אין ספק, זה ברור לכולנו שדיו ייעודי ואיכותי ישפיע על איכות הפרויקט המודפס שלכם. אבל, יחד עם זאת, האם דיו איכותי גם ישפיע אל תחזוקת המדפסת? ובכן, בהחלט ייתכן, בעוד שמזרקי דיו יכולים להיסתם בעקבות שימוש בדיו לא איכותי, תמיד ההמלצה הכי גורפת תהיה להסתייע ולהשתמש בדיו איכותי בלבד, עדיף ייעודי לסוג המדפסת שלכם.

סמכו עלינו, עם השנים אתם תודו לנו. רוב הסיכויים שאתם לא תצטרכו להחליף מדפסת פעם בשנה. וכמו שכולנו יודעים, מדפסות עשויות להיות מוצר רגיש למדי שגם נוטה לפעמים לתקלות כאלו ואחרות. כמובן, אלא אם רכשתם מדפסת איכותית ומיוצרת על ידי מותג מוכר.

מה כדאי לדעת לפני שליחת פרויקט לבית דפוס?

אם אתם מעוניינים להדפיס על חולצות למשל, אתם וודאי תרצו לדעת שאתם מקבלים את המוצרים המוגמרים שלכם בזמן ובמועד הנקוב מראש. לכן, לא משנה מה אתם מדפיסים, אנחנו ממליצים לכם לחתום על איזשהו חוזה אל מול בית הדפוס, המחייב אותו לעמוד באי-אלו תנאים, לוחות זמנים, איכויות הדפסה וכדומה.

בכל מקרה שבו אתם צריכים סיוע או ייעוץ לפני שליחת הפרויקט לבית הדפוס, אל תחשבו פעמיים וקבלו את הייעוץ הרלוונטי לכם. בסופו של דבר, עדיף יהיה לשאול מיליון שאלות, ולא להידחק לסיטואציה שבה פרויקט שלם מודפס לא נכון. בהצלחה!

delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X