למה דווקא מדפסת לייזר?

פורסם ב- 14.05.20

מדפסת הלייזר היא סוג מאוד פופולרי של מדפסות ביתיות ושל בתי עסק. למעשה מדובר במדפסת דיגיטלית שמייצרת טקסט וגרפיקה באיכות גבוהה, תוך שמירה על הדף ללא פגע. תהליך ההדפסה של מדפסת מהסוג הזה הוא ייחודי, כאשר נשלח מסמך להדפסה – קרן הלייזר מציירת את המסמך על תוף המדפסת באמצעות מטענים חשמליים ומטביעה אותו על העמוד.

כיצד מדפסת לייזר עובדת?

תהליך ההדפסה מתחיל כמו בכל מדפסת בלחיצה על הדפסה מהמחשב, מהנייד או מהטאבלט. מרגע הלחיצה המידע נשלח ישירות אל זכרון המדפסת ושם נשמרים הנתונים.

היתרונות של מדפסת לייזר

לאחר מכן המדפסת תתחיל להתחמם ולהעביר מטען חשמלי אל התוף שיחל להסתובב. קרן הלייזר תפעיל מספר מראות שישקפו את צורת ההדפס הרצויה ויטביע אותה על הנייר באמצעות הטונר שנמס על הנייר וההדפסה תושלם.

היתרונות של מדפסת לייזר

ישנם סוגים רבים של מדפסות הקיימות כיום בשוק, לכל סוג יש שימוש בטכנולוגיות שונות כדי להשיג תוצאה דומה. למדפסות הלייזר מספר יתרונות לעומת המדפסת המסורתית הרגילה. היתרון הבולט שבהם הוא היעילות שלה, בזכות העובדה שלייזר יכול לנוע מהר הרבה יותר מסילון דיו.

בנוסף לכך מדפסת הלייזר חסכונית לשימוש ועונה על הצורך להדפיס בכמויות גדולות תוך זמן קצר, מחסניות הטונר מחזיקות מספיק כדי להדפיס אלפי עד עשרות אלפי עמודים.

יתרון מרכזי נוסף הוא למעשה הדיוק, העובדה שקרן הלייזר בעלת קוטר בלתי משתנה מעניקה לה יכולת בלתי מתפשרת של ציור מדויק יותר מבלי לבזבז עודף דיו.

מה צריך לדעת לפני רכישת מדפסת לייזר ?

כיום השוק מציע מגוון רחב של מדפסות לייזר שונות, ריכזנו עבורכם מספר שאלות  שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם רוכשים מדפסת לייזר:

  1. שאלו את עצמכם אילו סוגי מסמכים עליכם להדפיס, האם מדובר במסמכים פשוטים וחשבוניות בלבד? או שאולי יש צורך גם בהדפסת מסמכים צבעוניים או תמונות?
  2. איזה פונקציות קיימות במדפסת? אם הצורך הוא גם בסריקת מסמכים, העתקת עותקים, שליחה וקבלה של פקסים- כנראה שתתאים לכם מדפסת לייזר רב תכליתית שתוכל לבצע את כל המשימות הללו.
  3. האם יש לכם צורך בהדפסות שחור לבן בלבד או גם בהדפסות צבעוניות?
  4. מהו גודל העמודים אותם תרצו להדפיס? רוב המדפסות ידפיסו גודל של A4 בלבד, ולכן אם יש לכם צורך בגדלים נוספים עליכם עליכם לקחת את זה בחשבון.
  5. האם יש צורך במספר מחשבים המחוברים לאותה מדפסת? עליכם לבחור מדפסת שקיימת בה האפשרות חיבור לנתב הרשת ולשתף אותה בין העובדים במשרד.
  6. נגישות השימוש במדפסת, בדקו האם היא נוחה לתפעול, הן מבחינת הפונקציות והן מבחינת החלפת טונר למדפסת.
  7. בדקו מהם שירותי התמיכה והאחריות על המדפסת.

מי אנחנו ולמה לרכוש אצלנו ראשי דיו או טונר?

חנות "דיו בזול" הינה חנות אונליין המתמחה במכירת טונרים וראשי דיו למדפסת גם מקוריים וגם תואמים, אנחנו שמים דגש על איכות בלתי מתפשרת של המוצרים במחירים הזולים ביותר. מחירם הזול של ראשי הדיו התואמים שאיכותם מקבילה לראשי הדיו המקוריים מאפשרים חיסכון בהוצאה התקופתית של רכישת דיו או טונר למדפסת. באתר אנחנו מציעים מבחר ענק של של טונרים וראשי דיו למדפסת.

ב"דיו דיל" שירות הלקוחות הזמין שלנו ייתן מענה לכל שאלה וידאג למתן פתרון לכל בעיה. את המוצרים אנחנו נשלח עד אליכם, באמצעות צ'יטה בוקס עד 3 ימי עסקים או לחילופין באמצעות שליח בדואר עד 7 ימי עסקים. לפרטים נוספים חייגו למספר 050-2599-798 או השאירו פרטים בעמוד צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X