שימושים שונים במדפסות

פורסם ב- 17.05.20

תפקיד המדפסת הוא להפוך נתונים דיגיטליים למדיה מודפסת, זה יכול להיות טקסט או פלט גרפי על גבי נייר, בד"כ לגיליונות נייר בגודל סטנדרטי. המדפסות שונות אחת מהשנייה בעלויות, מהירויות וביצועים, גודל ופונקציות. באופן כללי, מדפסות יקרות יותר משמשות להדפסת צבע ברזולוציה גבוהה יותר.

שימושים שונים במדפסות

אילו סוגי מדפסות יש?

מדפסת הזרקת דיו – זוהי המדפסת הנפוצה ביותר, מדובר בסוג של הדפסות מחשב אשר משחזרת תמונה דיגיטלית על ידי הנעת טיפות דיו למדפסת על  נייר ופלסטיק.

מדפסת לייזר – פועלת בשיטה המבוססת על שימוש בקרן לייזר שמפעילה מספר מראות שמשקפות את צורת ההדפס הרצויה ומטביעות אותה על הנייר באמצעות טונר למדפסת שנמס על הנייר.

מדפסת המראת צבע – מדפסת המיועדת להדפסות עשירות צבע, ניתן להשתמש בה לצורך הדפסה על חומרים שונים שהם לא נייר. ידועה ביכולות ההדפסה ברמה גבוהה ואיכותית.

מדפסת סיכות – מדפסת שהומצאה בתחילת שנות ה70. המדפסת הזאת למעשה עבדה על עיקרון דומה כמו זה של מכונת כתיבה. עובדת באמצעות שימוש בסיכות מתכת שהקישו על סרט דיו על מנת להדפיס. מדפסות מסוג זה נחשבות מיושנות כיוון שאינן יכולות להדפיס ברמה גבוהה ומחירן יקר.

מהם 7 השימושים הנפוצים של המדפסת?

בימינו קיימים שימושים נוספים רבים למדפסת מלבד העברת הדיו לנייר פשוט התפתחויות הטכנולוגיות מעניקות מגוון רחב של אפשרויות:

פונקציות חדשות ויעילות

יש מדפסות הכוללות רכיבים פונקציונליים נוספים להדפסה באותו המכשיר, כמו למשל סורק, מכונת צילום, קורא USB וכרטיסי זיכרון, קולטי בלוטוס' וחיבור לאינטרנט אלחוטי וקווי.

כרטיסי ביקור

שימוש שכיח מאוד שלה המדפסת, ניתן להדפיס כרטיסי ביקור על נייר רגיל ובנוסף לכך באמצעות מדפסת לייזר ניתן להכין כרטיסי ביקור ייחודיים מאריג, שעווה או ע"י צילום.

כרזות גדולות

הדפסת כרזות ושלטי חוצות באיכות ורזולוציה גבוהה, ניתן להדפיס על גני נייר, קרטון ואפילו מדבקות.

התאמה אישית של מפיות, שקיות מתנה ותמונות לעוגות

זה בהחלט בין השימושיים הכיפיים שיש לטכנולוגיה להציע, מיתוג עסקי, מתנות אישיות ומי לא אוהב לקבל עוגה מפנקת עם הדפס של הדמות האהובה עלינו ?

בד והתאמה אישית של פריטי לבוש 

אפשרויות של הדפסות על בדים, תלבושות בתי ספר ובגדים אופנתיים ובהתאמה אישית.

תוויות שקופות ורגילות

הדפסה על תוויות המשמשות לבקבוקי זכויות או פלסטיק או תוויות על פריטי לבוש וכו'.

הדפסה על עץ

שימוש זה מאפיין אירועים מיוחדים כמו חתונות בעיצוב אישי וייחודי לזוג, שלטים לבית או למשרד, רהיטים ועוד.

מי אנחנו ולמה לרכוש אצלנו ראשי דיו או טונר?

חנות "דיו בזול" הינה חנות אונליין המתמחה במכירת טונרים וראשי דיו למדפסת גם מקוריים וגם תואמים, אנחנו שמים דגש על איכות בלתי מתפשרת של המוצרים במחירים הזולים ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר ענק ומגוון רחב של של טונרים וראשי דיו למדפסת.

איכותם של ראשי הדיו התואמים מקבילה לראשי הדיו המקוריים, ראשים אלה מאפשרים לכם לחסוך בהוצאות של רכישת דיו או טונר למדפסת. ב"דיו דיל" אנחנו מאמינים כי הפרסום הטוב ביותר הוא לקוח מרוצה ולכן, שירות הלקוחות הזמין שלנו ייתן מענה לכל שאלה וידאג למתן פתרון לכל בעיה. את המוצרים אנחנו נשלח עד אליכם, באמצעות צ'יטה בוקס עד 3 ימי עסקים או לחילופין באמצעות שליח בדואר עד 7 ימי עסקים.

זכרו!

אתם בהחלט יכולים לנצל את כל האפשרויות שיש למדפסות להציע לכם גם בעזרת מדפסות ביתיות, באמצעות כלים מקוונים נגישים שיש ברשת, התוצאות יוצאות לא פחות טובות – בהבטחה!

לפרטים נוספים חייגו למספר 050-2599-798 או השאירו פרטים באתר ונשמח לעמוד לשרותכם.

delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X