פתרונות לתקלות נפוצות ברכישת דיו/טונר למדפסת

פורסם ב- 03.09.19

במהלך שנות פעילותנו במכירת ראשי דיו וטונרים למדפסות נתקלנו בבעיות ותקלות נפוצות אותן למדנו לפתור. נשמח לחלוק אתכם את ניסיוננו ולעזור לכם לפתור תקלות בכמה פעולות פשוטות.

להלן רשימת תקלות נפוצות במדפסות הזרקת דיו ולייזר אותן נתן לפתור בקלות.

1. התקלה: קיבלתם ראש דיו/ טונר תואם, המדפסת אינה מזהה אותו ואינה מדפיסה.
    פתרון1: כבה את המדפסת, לאחר שהמדפסת כבתה, לשלוף את התקע מהשקע, להמתין מס' דקות, לחבר את התקע למדפסת ולהפעילה בשנית.
    פתרון 2 : היה ועדיין המדפסת לא מזהה את ראש הדיו או הטונר, יש לנקות את המגעים האמורים לגעת באילה של הטונר או הדיו בעדינות באמצעות צמרון.
2. התקלה: המדפסת מדפיסה בצבעים מטושטשים ובצורה לא ברורה.
    פתרון התקלה: יש לגשת להגדרות המדפסת (settings),  להגיע לפקודה "ניקוי ראש הדפסה" (printer head cleaning), יש לאפשר למדפסת לבצע את ניקוי ראש ההדפסה, במדה והתוצאה אינה מספקת, יש לחזור על הפעולה עד 4 פעמים עד אשר מקבלים את תוצאת ההדפסה הרצויה.
    פתרון 2: ניקוי ידני של ראש ההדפסה. סרטון הדרכה למדפסות HP  לצפיה בסרטון לחץ כאן!
      הפעולה לניקוי ידני של מדפסות ברדר מורכבת מדי וכדאי שתעשה בידי טכנאי מיומן. בכל מקרה, יש למצות את פעולת הניקוי האוטומטי הקיימת בהגדרות המדפסת, מניסיוננו,  פעולה זו פותרת את הבעיה.
3. התקלה: רכשתם ראשי דיו תואמים למדפסות HP 6830,HP8610,HP8620,  HP8600, והמדפסת אינה מזהה אותם? או  שראשי הדיו מזוהים חלקית.
     פתרון התקלה: בגרסאות הקודמות של מדפסות אילה הוטמעה תכנה לחסימת השימוש בראשי דיו תואמים. בגרסת התכנה האחרונה אותה שחררה חברת HP  להורדה בוטלה חסימת התואמים. להורדת גרסה זו למדפסות HP מהאתר הרשמי לחץ כאן!
4.  התקלה: רכשתם סט טונרים תואמים SAMSUNG CLT-504S למדפסות: CLX 4195FN/ CLP-415N/ SL-c1860FW/ והמדפסת אינה מזהה את הטונרים.
  פתרון התקלה: יש להתקין את הטונרים במגרה לפי המקום המיועד לכל אחד מהם, לסגור את המגרה ולהמתין לזיהוי הטונרים ע"י המדפסת. במדה והמדפסת לא מזהה את הטונרים, יש לפתוח את המגרה עד סופה, להמתין מס' שניות ולסגור אותה בחזרה, להמתין לזיהוי ובמדה ולא התקבל זיהוי, יש לחזור על פעולה זו עד 4 פעמים.
5. התקלה: רכשתם תוף למדפסת לייזר של BROTHER והוא אינו מזוהה ע"י המדפסת.
  פתרון התקלה: יש ללחוץ על כפתור "CLEAR" , לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור מס 1( REPLACING DRUMׁׂ), המדפסת מרסטת את עצמה ומקבלת את נתוני התוף החדש. לסרטון הדרכה לחץ כאן!
אילו התקלות הנפוצות בהן נתקלנו ואותן הצלחנו לפתור.
במדה ונתקלתם בבעיה נוספת, הצלחתם לפתור אותה וברצונכם לעדכן את הגולשים האחרים, נשמח אם תכתבו לנו למייל: [email protected]
 מקווים שעזרנו לכם
צוות דיו בזול.
delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X