חשיבותו של דיו למדפסת

פורסם ב- 28.07.20

מדפסת היא מוצר יקר, והיא דורשת תחזוקה בתשומת לב. אחד הגורמים שעלולים להשפיע על אורך החיים של מדפסת הוא איכות הדיו המשומש. לא בכדי יצרניות המדפסות משקיעות בייצור מחסניות דיו מקוריות, המוכחות כבעלות האיכות האופטימלית עבור המדפסות הספציפיות שלהן.

הכוונה היא שלכל יצרנית מדפסות יש מחסניות דיו המתאימות אך ורק למדפסות שלה, ומחסניות דיו של יצרניות אחרות עלולות להזיק להן. למשל, חברת Brother מייצרת דיו למדפסת Brother, ושימוש בדיו זה עבור מדפסות של חברה אחרת, סמסונג למשל, עלול להזיק למדפסת.

דיו למדפסת

רבים חושבים שהאפשרות הבטוחה היחידה היא שימוש בדיו מקורי, וכל שימוש אחר יגרור בוודאות נזק בטווח זמן כזה או אחר. אולם האמת רחוקה מכך, וישנן אפשרויות נוספות שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף מצד אחד, ומצד שני לא יגרמו לכם להתפשר על איכות ההדפסה או על אורך החיים של המדפסת.

במילים אחרות – שימוש בדיו מקורי עבור מדפסת לא מתאימה עלול להזיק למדפסת שלכם. אולם, אין זה אומר ששימוש בדיו לא מקורי בהכרח יפגע במדפסת שלכם, ובלבד שהוא תואם לדגם המסוים של המדפסת שלכם.

דיו איכותי הוא המפתח להדפסה איכותית

דיו למדפסת ואיכות הנייר הם שני הקריטריונים שיקבעו מה רמת ההדפסה בסופו של דבר. שימוש בדיו יוקרתי על נייר פגום יניב תוצאות לא טובות, וכן להיפך: איכותי ככל שיהיה הנייר בו אתם משתמשים, שימוש בדיו בינוני באיכותו יבלוט לעין וייתן להדפסה שלכם מראה לא מקצועי ואף לא נעים לקריאה.

אולם, אם אתם בעלי עסק המרבים להשתמש בהדפסות, ואפילו לקוחות פרטיים – שימוש לאורך זמן רק בדיו מקורי יכול לעלות לכם ביוקר. בנוסף, מדפסות כמו כל מכשיר חשמלי נשחקות עם הזמן בכל מקרה, ולכן שימוש בדיו מקורי אמנם ידאג לשימור טוב יותר של המדפסת, אך אין בו כדי להבטיח חיי נצח.

אם כן, הפתרון האולטימטיבי הוא שימוש בדיו תואם. דיו תואם הוא כזה המיוצר עבור מדפסות של יצרנית מסוימת, אך לא על ידי היצרנית עצמה. אם לחזור לדוגמא הקודמת, במקום לרכוש דיו למדפסת Brother מקורי, תוכלו לרכוש דיו תואם למדפסת Brother, וליהנות מאיכות קרובה במחירים זולים באופן משמעותי.

המחיר נמוך אך האיכות גבוהה

הסיבה למחירים הגבוהים של מכלי הדיו המקוריים היא המונופול שיש ליצרניות המדפסות על הייצור, אך אין בכך כדי להעיד על שימוש בחומרי גלם יקרים במיוחד או בשיטות ייצור מתקדמות יותר משיטות אחרות שקיימות בשוק. בנוסף, יצרניות המדפסות משווקות את הדיו שלהן כאפשרות הבטוחה היחידה עבור המדפסת, וטוענות שכל שימוש אחר – הוא פסול.

באותה נשימה, המחירים הזולים של מכלי הדיו התואמים אינם נובעים מאיכות ירודה של הדיו או של חומרי הגלם, אלא מהתחרותיות שבייצור שלהם. למעשה, התחרותיות דווקא תרמה להגדלת האיכות של מכלי דיו אלה בשנים האחרונות, כך שכיום האיכות של מכלי דיו תואמים קרובה אם לא משתווה לאלה המקוריים.

שירות הלקוחות חשוב גם כשזה מגיע לדיו

רמה של שירות לקוחות יכולה להעיד גם על איכות המוצר המתקבל אצל הצרכנית והצרכן. דיו למדפסת הוא מוצר הנקנה אחת לתקופה, ולא באופן תדיר במיוחד, ואף על פי כן ישנה חשיבות לרמת השירות במתבטאת במענה האנושי והאישי בעת ההזמנה, במתן שירותי משלוח מהיר בפריסה ארצית, ומעל הכל – אחריות על איכות המוצר ללא הגבלה.

מחפשים דיו למדפסת באיכות גבוהה ובמחירים נוחים? צרו קשר בטל' – 072-3313280

delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X