בחירת מדפסת משולבת עם צבע או שחור לבן?

פורסם ב- 01.07.20

מתלבטים אם לבחור מדפסת משולבת צבעונית או מדפסת שחור לבן? הגעתם בדיוק למקום הנכון. המאמר הזה נועד לעשות לכם קצת סדר לגבי ההבדלים ביניהם, השינויים הטכנולוגיים של המדפסות של היום והתקציב.

מה זה מדפסת משולבת?

כשאומרים מדפסת משולבת מתכוונים למדפסת המשלבת בתוכה פונקציות רבות כמו: הדפסה, צילום, פקס וסורק. על מנת להחליט אם לרכוש מדפסת משולבת או לרכוש את כל אחד מהמכשירים האלה בנפרד עליכם לדעת את הצרכים שלכם.

המדפסת המשולבת אמנם יקרה יותר ממדפסת שיש בה רק את פונקציית ההדפסה, אך במידה ויש לכם צורך לכל הפונקציות האלה, מדפסת משולבת תחסוך לכם גם כסף וגם מקום. מהסיבה הפשוטה, שהכל במכשיר אחד, גדול יותר אבל עדיף על האפשרות של מדפסת בנפרד, מכונת צילום נפרדת, מכונת פקס נפרדת וסורק נפרד.

מה ההבדל בין מדפסת משולבת צבע לשחור לבן?

ההבדל העיקרי הוא האפשרות להדפיס רק בשחור לבן, או להדפיס גם בשחור לבן וגם בצבעוני. למרות שמדפסת שחור לבן נשמעת כמו מדפסת של שני צבעים, מדובר רק בצבע אחד. הדפסה בשחור לבן עושה שימוש רק במחסנית הטונר או דיו למדפסת השחורה, ובחלל הלבן של הדף על מנת לייצר מסמך מודפס.

לעומתה מדפסת משולבת צבע עושה שימוש בכל מחסניות הטונר על מנת לייצר הדפסה צבעונית. שימוש במחסניות טונר נוספות פירושו שימוש רב יותר בדיו לכל עמוד. ומכאן העלות היקרה יותר של השימוש השוטף במדפסת צבעונית לעומת מדפסת שחור לבן.

סוג ההדפסה שתבצעו בדרך כלל במדפסות שחור-לבן הוא הדפסת מסמכים. עבודות הדפסה אלה אינן דורשות הרבה דיו כיוון שאותיות שחורות על דף לבן הן פשוטות ומשאירות חלל לבן גדול בעמוד. לעומת זאת, הדפסות צבעוניות מלאות ומפורטות יותר בהשוואה לשחור- לבן.

לדוגמא, עמוד פשוט עם גרף עוגה צבעוני על מנת להציג משתנים שונים, יכול לצרוך יותר טונר או דיו למדפסת באופן משמעותי יותר מאשר מסמך בשחור לבן. במדפסת צבעונית בנוסף לשימוש במחסניות דיו מרובות בבת אחת, עושים שימוש לעתים קרובות יותר בכל צבע לכל עמוד.

מה עדיף לבחור?

כשמגיעים להחלטה של מה עדיף לכם, עליכם לקחת בחשבון את הצרכים שלכם. כלומר, במידה והנכם מדפיסים בעיקר מסמכים- מומלץ לכם לרכוש מדפסת שחור לבן. במקרים בהם יש צורך בעבודות צילום, סריקה פקס והדפסה צבעונית, מדפסת משולבת צבעונית זו הבחירה המושלמת עבורכם.

בנוסף לצרכים שלכם, עליכם להחליט על גובה התקציב שלכם, הן להשקעה הראשונית והן להוצאות השוטפות שתוציאו על המדפסת ועל ההדפסות. הוצאות שוטפות הן החלפת מחסניות דיו למדפסת, באיזו תדירות ועלות הטונר למדפסת שתבחרו.

דיו למדפסת קונים רק בענק הדיו

ענק הדיו הינה חברת המתמחה בהספקת מגוון גדול של ראשי דיו וטונרים למדפסות ביתיות ומשרדיות באיכות מעולה ובמחירים הטובים ביותר בארץ. לקוחות ענק הדיו נהנים משירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, אחריות על המוצרים ללא הגבלה, אפשרות למשלוח מידי, איכות המוצרים ומגוון גדול שיתאים בדיוק למדפסת שלכם.

לפרטים נוספים ורכישה חייגו עכשיו למספר 072-3305900 ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X