איך לחסוך ברכישת דיו או טונר למדפסת?

פורסם ב- 25.08.20

מדפסת היא עסק שעלול להיות יקר, כאשר "הכסף הגדול" הוא לא עלות המדפסת – שעומדת פעמים רבות על כמה מאות שקלים בלבד – אלא המוצרים הנלווים. הטונרים וראשי הדיו דורשים החלפה באופן תדיר, מה שכרוך בעלויות מצטברות שעשויות להיות גבוהות. אבל מסתבר שיש דרך אחרת.

איך לחסוך ברכישת דיו או טונר למדפסת_

הדרכים באמצעותן תחסכו אלפי שקלים בשנה במחירי דיו וטונרים

לא חייבים לבחור במוצרים מקוריים

יצרניות המדפסות מתגאות בראשי הדיו ובטונרים המקוריים שהן מייצרות, בטענה שהם יבטיחו איכות גבוהה של הדפסה וישמרו על המדפסת לאורך זמן. למרות זאת, ממש לא בטוח שבפועל המוצרים המקוריים באמת עדיפים על אלו התואמים.

אם אתם רוכשים דיו למדפסת וטונרים תואמים, המיוצרים על ידי חברה בולטת בתחום, אתם מקבלים מוצרים שלא נופלים באיכות שלהם מהמוצרים המקוריים ואף צפויים לשמור על המדפסות לאורך זמן.

היתרון העיקרי היא שמחירי מוצרים אלו זולים בעשרות אחוזים. הסיבה לכך קשורה במידה רבה לתחרות המאפיינת את עולם המוצרים התואמים, ושלא קיימת מטבע הדברים במקרה של מוצרים מקוריים.

החיפוש המתמיד אחר מבצעים והטבות

ההמלצה הברורה היא לא לחכות לרגע האחרון, כלומר, הרגע בו הדיו שלכם אוזל לחלוטין. במצב כזה, כשהלחץ מדבר ושאתם נחושים להחזיר את המדפסת לתפקוד מהר "ויהי מי", אתם עלולים לקבל החלטות שהן הכול חוץ ממשתלמות מבחינה כלכלית.

החדשות הטובות הן שתוכלו למצוא הנחות שמוזילות את התמונה משמעותית: הוזלה של עשרות אחוזים במחיר הרכישה, מבצעי 1+1 וכן הלאה. מכיוון שתאריך התפוגה של ראשי דיו וטונרים הוא בהחלט ארוך, אפשר לקפוץ על הזדמנויות כאלה בלב שלם.

העדיפו חברה המספקת שירות מלא

התחלופה של דיו או טונר למדפסת לא נעשית מדי יום, כמובן, אבל עדיין אתם צריכים לשאוף לחברה שתספק לכם מענה ראוי בעת הצורך. גם כאשר המוצרים הנרכשים עומדים בכל התקנים הנדרשים, ייתכן מצב של תקלות או פגמים בעקבותיהם יהיה צורך בתיקון או בהחלפה.

רצוי מאוד להעדיף חברות שמספקות את ראשי הדיו והטונרים עם אחריות ומספקות במידת הצורך שירותים נדרשים, למשל החלפה של רכיבים תקולים. בדרך זו מקבלים חיסכון כספי משמעותי בעת הצורך, ובעיקר הרבה מאוד שקט נפשי.

 

יתרונות הקנייה באינטרנט

האינטרנט הפך עם השנים לזירה הכלכלית המרכזית והמשתלמת ביותר. הסיבה פשוטה: תפעול חנות מקוונת זול יותר מאשר חנות פיזית, והפער הזה במחירים הוא לטובתו של הלקוח. במקרה של ראשי דיו, מחסניות ומוצרים משלימים, תוכלו למצוא בחנויות המקוונות מחירים אטרקטיביים במיוחד.

לכך אפשר להוסיף את נוחות הרכישה, שיכולה להתבצע דרך האינטרנט בכמה לחיצות כפתור, בכל זמן ובכל מקום. המשמעות היא שלצד החיסכון הכספי, אתם חוסכים גם בזמן ובמאמצים.

אתם מוזמנים להתרשם מקטלוג המוצרים באתר, להזמין אותם בצורה מאובטחת ולקבל משלוח עד פתח הבית או המשרד. הצוות שלנו זמין לספק לכם ייעוץ והכוונה לכל אורך הדרך.

delivery מדיניות משלוחים call_phone חייגו עכשיו ייעוץ בוואטסאפ
מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

הזמנה מ- 400 ₪ ומעלה – משלוח עם שליח חינם.

בעת רכישה והוספת פריטים מעל 400 ש"ח אוטומטית לא תחויבו על משלוח

כלי נגישות
X